Nauczyciel mianowany, Koordynator placówki OREW od 2011 roku.
W przypadku nieobecności dyrektora OREW osoba oddelegowana jako pełniąca obowiązki dyrektora.
mgr pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ukończone studia podyplomowe:
- Wczesna Interwencja – Pomoc Dziecku i Rodzinie (APS, Warszawa);
- Rehabilitacja Wzroku Słabowidzących (APS, Warszawa, 3 semestry);
- kurs kwalifikacyjny z tyflopedagogiki (ODN, Warszawa).
Ukończone kursy i szkolenia pedagogiczne:
- czterostopniowy kurs Języka Migowego w PZG
- Makaton I stopień
- Terapia ręki I i II stopień
- MRR wg Weroniki Sherborne I stopień
- Praca z Oddechem i Ciałem-Programy Aktywności Knillów
- Stymulacja Systemu Taktylnego
- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się (AAC)
- Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz
- Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem oraz niepełnosprawnością intelektualną
- Kinezjologia edukacyjna wg. P. Dennisona I stopnia
- Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato
- „Muzykoterapia Profilaktyka i Terapia Muzyczna” Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Placówka Kształcenia Ustawicznego w Warszawie ( dr Maciej Kierył )
- „Dziecięca neurologopedia kliniczna w świetle współczesnej wiedzy neurofizjologicznej, strategie postępowania diagnostyczno – terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i sensorycznych u dzieci z obciążonym wywiadem neurologicznym według koncepcji NDT- Bobath” , Aleksandra Łada
- „Ośrodkowe Zaburzenia Słuchu (C) APD – jedna z przyczyn trudności w uczeniu się. Centrum Edukacji, Diagnozy i Terapii Psychologiczno Pedagogicznej Renata Borowiecka
- „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci” metodą Carole Sutton, Fundacja Synapsis
Szkolenia organizowane przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie:
- Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej Pediatrycznej
- Program Klucz do Uczenia się
- Pedagogika Planu Daltońskiego
- Model Wczesnej Interwencji – Model Insite
- Program terapii percepcyjno motorycznej Ruch dla Uczenia się (Move to learn)
- Elementy Metody Werbo- Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
Międzynarodowe uprawnienia do pracy pedagogicznej z dziećmi i dorosłymi Metodą Komunikacji Symbolicznej BLISS.
Wychowawca kolonijny oraz kierownik wycieczek i szkolnych imprez turystyczno – krajoznawczych.